The same 24/7

Varje dag så är det samma sak, åk till skolan, håll dig vaken och koncentrera dig, gå snabbt till matsalen innan matten tar slut och du inte hinner komma till nästa lektion. Åk hem, plugga och få ångest över att du inte kunde gå och träna den här dagen heller. Hmm jag frågade mamma "när börjar det verkliga livet" och hon svarade "efter gymnasiet"
Tror ni det?
Samtidigt som jag hatar att jag klagar över hur bra jag egentligen har det, så kan jag inte sluta eftersom jag tycker att plugga är jobbigt och tråkigt. Jag har valt det här själv så jag bör inte klaga, ändå gör jag det :( -_- Jag tror inte att, om jag går en kurs om hur glad jag borde vara så skulle jag nog inte sluta klaga -_-
Jag skulle dock kunna ändra på att sluta låta så irriterad på mina föräldrar, det är inte deras fel att jag har så mycket att göra. Jag ska försöka låta gladare!!
Kanske inte i skolan men åtminstone hemma ^^
Och i skolan då -_-

Det finns mycket jag vill göra, jag vill plugga Japanska, jag vill sitta och läsa bra böcker, jag vill ha deltids jobb, jag vill spela i orkestern igen, jag vill träna men jag hinner inte allt det här!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen är klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igång med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igång med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började läsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra på sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det här!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❤️❤️❤️❤️❤️


Jag och Frida efter den långa dagen!


Äntligen i sängen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


Tänkte plugga men sov i stället på håltimmen xD


Engelska nästan färdig!! Lee Taemin!!


I går/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tävling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0