Peppcon!! ^^ (sorry skrev fel 😅)

Hej, haha jag har faktiskt nÀtverk tydligen eller ah farmors grannar har i alla fall gratis nÀtverk ^^ Det Àr roligt hÀr men det hade varit roligare med flera "aktiviteter." Vi gick mest runt och kollade pÄ det fanns att köpa xD men jag har köpt ett skal för min Samsung s4, totoro gosedjur som man kan hÀnga pÄ vÀskan och en speldosa ^^ Som spelar Totoros theme song ^^
Vi var pÄ Royal Rose Café, vilket var kul ^^ Vi fick spela spel med dom, fick saft och grattis tÄrta. ^^


oj vilken liten bild det blev nu -_-' aja men jag lÀgger upp bilder nÀr jag fÄtt de frÄn min mobil till datorn.
I dag ska vi dit igen och jag har 200 kr kvar att spendera eller spara. (kommer sÀkert att spendera xD )

Mitt nÀsta mÄl Àr att Äka pÄ NÀrcon nÄgon gÄng,
förhoppningsvis med Natalie!! ^^
Jag har varit hittills pÄ tre konvent och jag tycker
fortfarande att Uppcon har varit den bÀsta!! ^^

Jag har hunnit klart nÀstan alla lÀxor jag mÄste göra,
Ska göra engelska i kvÀll och fortsÀtta lÀsa "Mina drömmars
Stad" -_- och sen ska jag öva fiol och kanske prata
med Frida pÄ FB som vanligt om allt möjligt xD

Jag funderar pÄ att ge henne en Totoro figur men hmm
xD
Visst Àr han söt <3 <3 <3




Som sagt ska lÀgga upp flera bilder senare ^^


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Kodmall Kategorisida: majachokolat -

Ny blogg! ^^


Go Go Nihon 3.Paypal, the application is complete! I got accepted!!!


Go Go Nihon 3.Paypal, ansökningen Àr klar! Jag blev intagen!!


Go Go Nihon 2. Gymnasium, mail, money!


Go Go Nihon 2. Gymnasiet, mail, pengar!


Go Go Nihon! 1. Begin! Beginning your Komma igÄng med din ansökan!


Go Go Nihon! 1. Starta! Komma igÄng med din ansökan!


The story about how I started to read Manga! ^^


McDonalds gruppintervju


Min historia om hur jag började lÀsa Manga! ^^


Jullov!! Tor, fre, lör och vad jag ska göra pÄ sön ^^


Nooooo!!!!


Jag hatar det hÀr!!! Jag ger upp!!!!!


skola igen -_-


shopping med mamma!! ^^


social


Projekt arbete.


Picture, Harry Potter!! ❀❀❀❀❀


Jag och Frida efter den lÄnga dagen!


Äntligen i sĂ€ngen min. "Mina drömmars stad"


Engelska tal


Musik dosa ^^


Love and hate, why can't I feel both?


TÀnkte plugga men sov i stÀllet pÄ hÄltimmen xD


Engelska nÀstan fÀrdig!! Lee Taemin!!


I gÄr/i dag


If they die, I die


Dagen, Deltog i en bio tÀvling, julen, söta par och min egen lilla historia ^^


Naturvetenskap? Gener?


God morning!!💚


RSS 2.0